2015. október 29., csütörtök

#4 Díj!

Köszönöm szépen a díjat a Bérgyilkossal összezárva írójától.:)

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
5. Válaszolj 12 kérdésre.
6. Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal kapcsolatban.
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Cseréljetek linket.
9. Küld tovább 12 embernek a díjat. (Csak 7 embernek fogom)
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomhoz vezessen.





12 dolog a Bérgyilkossal összezárva blogjáról:
1. Igényesen megírt. 
2. Nincs szóismétlés. 
3. Eddig csak a Prológus olvasható. 
4. 16 feliratkozóval rendelkezik, bocsi, már 17.:D
5. Eddig 2 díjjal rendelkezik. 
6. A design készítője: Astrid Haynes
7. A történet bétája: Brynn Hastings
8. A blog írója: Ciara Coldman
9. Több, mint 1000 megtekintés. 
10. Két évaddal fog rendelkezni, mindkettő 15-15 fejezetes lesz. 
11. Nem fanfiction
12. A főszereplő lány neve: Leilah Adelide Cashman

12.dolog az én blogomról:
1. Luanna Perez fanfiction
2. Eredetileg 2.évadosra terveztem.
3. Eredetileg - megint - Skyler lett volna a lány neve és nem is terveztem semmilyen titkot a lánynak.
4. Már több, mint 1 hónapja van a blogom. 
5. Eddig 10 fejezet van fent. 
6. Szerintem a 10.fejezet eddig a leghosszabb. 
7. A történet - eddig - New Yorkban játszódik. 
8. Több, mint 15 szereplő fog megjelenni a történetben, de nem mindegyik főbb. 
9. Kettő szemszögből szerettem volna írni a történetet, azért lett ilyen az eleje. 
10. Több, mint 15.000+ megtekintés. 
11. Ken, nem is a Ken nevet kapta volna, ha nem lettem volna lusta és utána néztem volna egy másik névnek, de azóta örülök, hogy ez lett a neve:D
12. Aeron anyjának a neve csak úgy kipattant a fejemből.. 


1. Mi a véleményed a prológusról?
Egyszerűen fantasztikus.

2. A történet még nagyon az elején jár. Te mit gondolsz, mi lesz a folytatásban?

Huh, hát nem is tudom. Úgy érzem valami veszekedés lesz a lány és az "idegen" férfi között, mert valamit nem akar megcsinálni a lány.

3. Mit gondolsz Leilah akkori énjéről? Szerinted változni fog az elkövetkezendőkben, vagy marad a naiv, felelőtlen és meggondolatlan lánynak?

Szerintem valami miatt biztos, hogy megfog változni.

4. Leilah vajon jól döntött akkor, amikor elszökött otthonról?

Szerintem nem.

5. A szülők vajon miért viselkedtek így? Miért feledkeztek meg a saját gyermekükről?

Még maguk sem gondoltál át komolyan, hogy mit vállalnak fel és én szerintem még a tini korukat hiányolják.

6. Egyenlőre Robinról még nem igazán lehet megtudni semmit. Szerinted ő melyik kategóriába tartozik? A kedves, aranyos, jófiúba, aki mindig, mindenkinek segít ott, ahol csak tud, vagy épp ennek az ellenkezőjébe?

Valamennyi szinten jó fej lehet, de ha felhúzzák akkor aztán már biztos, hogy ne megy jó kisfiúval találjuk szembe magunkat.

7. Josh viselkedése is eléggé különc. Mit gondolsz, ez a viselkedés még a hátránya is lehet?

Szerintem igen.

8. Szerinted sablonos a történet? Ha igen, miért, ha nem, miért?

Szerintem egyáltalán nem, mert még nem találkoztam ehhez hasonló történettel.

9. Mit gondolsz az írásmódról? Kéne változtassak valamin, vagy jó úgy, ahogy van?

Hát szerintem nem kellene, nagyon jól írsz.

10. Mit vársz el a történettől? Érdekesen alakulnak a dolgok, vagy nem? Ha nem, akkor miért?

Ez jó kérdés. Lehetséges, hogy érdekesen fognak alakulni, de ezt sajnos nem tudhatom, csak az író.

11. Változtatnál valamin a történettel kapcsolatban?

Nem.

12. Milyen tanácsot adnál nekem?

Hát én tanácsot nem igazán tudok adni, de inkább csak annyit mondok, hogy folytasd minél hamarabb, mert nagyon egyedi a történeted:) 

12 kérdés az én blogommal kapcsolatban:

1. Mit gondolsz Aeron viselkedéseiről?
2. Szerinted körülbelül hány részes lesz a történet?
3. Ki a kedvenc szereplőd?
4. Szerinted Bell befolyásolni fogja Mike - Luanna apja - viselkedését?
5. Melyik a kedvenc részed, s miért? 
6. Szerinted valaki befolyásolni fogja Luanna és Aeron kapcsolatát? 
7. Mit gondolsz mikor fog kiderülni Luanna titka? 
8. Mit gondolsz, meddig fog tartani Sophie és Ken kapcsolata?
9. Mit változtatnál a történeten? 
10. Mi az ami nem tetszik a történetben, miért? 
11. Szerinted hosszúak vagy rövidek a részek? 
12. Mit gondolsz az írásomról, sok hibát észleltél? 

A 12.díjazottam blogjai:
1. R.I.P


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, eddig nem volt időm, de igyekszem kitölteni. :)
    Zsu

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a díjat, kint vagy cserében:)♥
    Ölel, Pudiing

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów