2015. október 31., szombat

#5 Díj!

Nagyon köszönöm szépen Ria Dark-nak a Tiniből a Rocksztár írójának a díjat! :)
Teendők:

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
5. Válaszolj 12 kérdésre.
6. Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal kapcsolatban.
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Cseréljetek linket.
9. Küld tovább 12 embernek a díjat. (Nem olvasok olyan sok blogot, ezért 2 embernek adnám át a díjat.)
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomhoz vezessen.

12 dolog a Tiniből a Rocksztár blogjáról:
1. Jól megfogalmazott
2. Nincs szóismétlés
3. A szereplők tizenévesek
4. Több évados lesz
5. A designet a Domcsi Design készítette. 
6. A történetet Ria Dark írja. 
7. A történetnek nincs bétája. 
8. A fejezetek valamennyi szinten hosszúak.
9. A dalaikat nagyrészt az író fogja írni. 
10. Nyáron kezdte el írni a blogot. 
11. Több, mint 3.000 megtekintés
12. Több, mint hét fejezet van fent. 

12.dolog az én blogomról:
1. Luanna Perez fanfiction
2. Eredetileg 2.évadosra terveztem.
3. Eredetileg - megint - Skyler lett volna a lány neve és nem is terveztem semmilyen titkot a lánynak.
4. Már több, mint 1 hónapja van a blogom.
5. Eddig 10 fejezet van fent.
6. Szerintem a 10.fejezet eddig a leghosszabb.
7. A történet - eddig - New Yorkban játszódik.
8. Több, mint 15 szereplő fog megjelenni a történetben, de nem mindegyik főbb.
9. Kettő szemszögből szerettem volna írni a történetet, azért lett ilyen az eleje.
10. Több, mint 15.000+ megtekintés.
11. Ken, nem is a Ken nevet kapta volna, ha nem lettem volna lusta és utána néztem volna egy másik névnek, de azóta örülök, hogy ez lett a neve:D
12. Aeron anyjának a neve csak úgy kipattant a fejemből..

12 kérdés:

1. Miért választottad a blogolást? Miért szereted?

Nem tudom, talán, mert én is szerettem volna írni?:D

2. Mit gondolsz a történettel kapcsolatban, hogy alakulhat a srácok jövője?

Szerintem fantasztikus a történet, remélem, hogy jól fog.

3. Szerinted fejlődik a fogalmazásom a részek hadával?

Biztos:) 

4. Melyik a kedvenc részed és miért?

Mindegyik, mert jól vannak megfogalmazva.

5. A visszajelzések alapján az írásom "humoros". Szerinted?

Valamennyi szinten igen.

6. A történet legelején szó esett egy bizonyos srácról, aki bejelölte Mirit. Vajon lesz szerepe a továbbiakban a srácok életében?

Szerintem igen.

7. Van olyan zene, ami inspirál írás közben? Ha igen, melyik az?

Igen, Demi Lovato összes száma.

8. Lenne olyan dolog, amin változtatnál? Legyen az design, fejléc, stb.

Igen, a blog kinézetén, mert nem tudom, hogy másoknak tetszik-e.

9. Mennyire szereted a történetem? Mi tetszik/ tetszett meg benne?

Hát az, hogy egyedi.

10. Hol találtál rá a sztorimra?

Instagrammon keresztül:)

11. Szerinted eléggé érdekesek a részek, vagy kicsit pörgessem fel őket?

Szerintem igen, de fel is pörgetheted, akár, így csak még jobbak lesznek:D

12. Van tanácsod, esetleg problémád a bloggal? Ha igen mi az? 

Nincs.
Az én 12.kérdésem: 

1. Mit gondolsz Aeron viselkedéseiről?
2. Szerinted körülbelül hány részes lesz a történet?
3. Ki a kedvenc szereplőd?
4. Szerinted Bell befolyásolni fogja Mike - Luanna apja - viselkedését?
5. Melyik a kedvenc részed, s miért?
6. Szerinted valaki befolyásolni fogja Luanna és Aeron kapcsolatát?
7. Mit gondolsz mikor fog kiderülni Luanna titka?
8. Neked, hogy tetszik/ mi a véleményed a designről?
9. Mit változtatnál a történeten?
10. Mi az ami nem tetszik a történetben, miért?
11. Szerinted hosszúak vagy rövidek a részek?
12. Mit gondolsz az írásomról, sok hibát észleltél?

A díjat tovább adom:

Conflicts and Loves blognak és a Gyilkos szerelem írójának. 

Még egyszer köszönöm szépen a díjat!:) <3 

2 megjegyzés:

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów