2015. október 5., hétfő

Bejelentés!!

Sziasztok, nem résszel érkezem hozzátok, sajnos. Elkezdtem már írni, de egy nagyon nagy bejelentésre készülök! A történetet egy darabig szüneteltetni fogom! Senki se csüggedjen, mert nem fogom abbahagyni, mindössze csak koncentrálnom kell az első történetemre és persze leginkább a tanulásra.. Remélem azért senki se haragszik meg ezért rám! Minden olvasómat szeretem és örülök, hogy ennyi támogatást kaptam tőletek! Nagyon jól esik, főképp akkor amikor a legrosszabb napjaimat élem át.. Ne akarjátok kipróbálni! Ha valakit érdekelne az első történetem az ezen az oldalon megtalál---> Megtörhetetlen
Mindenkinek jó tanulást kívánok és persze jó írást is! (Ha már van ilyen szó:D)
UI: Lua és Aeron megvár titeket, meg persze Mark is..:D (Jó nem árulkodom!:D)




6 megjegyzés:

  1. Én megértem :D Nehéz a nyolcadik, de nyugi, és csak azzal foglalkozz, ami most a legfontosabb. Ja és ha negatív véleményeket olvasol szard le és olvasd el az én megjegyzéseimet, mert számomra ez a történet nagyon tetszik, és a legjobb vagy <3 (Ha lesz időm, végig olvasom a Megtörhetetlent is oki?) :D Csak ügyesen, drága! :D <3 :3

    VálaszTörlés
  2. O nyugi barátosném mi megértünk téged hiszen az ìrás csak egy hobbi és nem egy valò élet - bàr szerintem sokkal jobb lenne ha mi írnánk az életünket - .
    Koncentrálj nyugodtan és ha itt van rész azonnal írj fb - n :D
    Tényleg nagyon tehetséges vagy és remélem egyszer az én írásom is fele annyira jò lesz,mint a tied :*
    Szòval csak nyugi,tanulj mi megvárunk téged <3 <3 <3 <3
    By:Amas xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Amaskám:D <3 Te is jól írsz, ne ízélj már itt:D

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Szia
    Ugyan màr...
    Haragudni????
    Hisz mindenki tudja, hogy mindenütt nagy a hajtàs....persze, hogy megértünk....aki még se...
    Hat az igy jàrt....
    Ne idegesitsd rajta magad ha esetleg valami negativat kapsz....
    Mi -elottem szolok- itt vagyunk :)
    Sok sikert mindenhez
    Szia

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów