2015. szeptember 16., szerda

#1 Díj

Köszönöm szépen a díjat a Tiniből rocksztár írójának:) *-* 



12. dolog a Tiniből a rocksztár blogjáról:
1. Nem sablonos a sztori.
2. Nincs benne szóismétlés.
3. A történet egyáltalán nem sablonos. 
4. Alig található benne helyesírási hiba.
5. Minden egyes rész jól van megfogalmazva.
6. Valamennyi szinten hosszúak a részek, de nem is rövidek. 
7. Tetszik, hogy csak egy szemszögből íródik.
8. Még az is tetszik, hogy a "befutásuk" előtti részeket is leírod.
9. Remélem, hogy még rengeteg részek lesznek. 
10. A szereplők tizenévesek.
11. Olvassatok bele, mert megbánjátok;) 
12. Egyik kedvenc blogom, továbbiakban is fogom olvasni!<3


10.kérdés a Tiniből rocksztár blogjáról:

1.Melyik a kedvenc karaktered és miért?

Igazából mindenki szimpatikusnak tűnik, de Miriam. 

2.Szerinted világhírűek lesznek majd egyszer?

Reménykedjünk benne.:D

3.Szerinted nyáron vagy ősszel jelenik meg az első kislemezük? 

Nekem igazából tökmindegy, csak minél előbb:D

4.Találtál helyesírási hibákat vagy szóismétlést? 

Nem nagyon. 

5.Melyik az eddig a kedvenc fejezeted/részed? 

Niki szülinapi bulija.:) 

6. Miri először az osztályából fog összejönni valakivel. Szerinted kivel? 

Na most lebuktál. Martinnal, fogadjunk. 

7.Nagyon hosszúak a részek vagy jók?

Nagyon jók*-*

8.Szerinted sablonos a sztorim?

Egyáltalán nem.. 

9.Szerinted mennyi idősek lehetnek?

15. 

10.Mennyire írók jól/hogy tetszik a fogalmazásom? 

Minden egyes részlet jól ki van vesézve, és szerintem jó:) 

12. dolog az én blogomról:
1. A történetet instagrammon kezdtem el írni, ahol megtalálhatóak a folytatások is. Muhaha:D
2. Mielőtt belevágtam volna a történet megírásába már akkor szerettem volna, hogy mindkét főszereplőnek legyen tetkója. (Később kiderülnek a dolgok:D) 
3. Ki nem állhatom Aeron anyját, mint én író, majd ez később kiderül, hogy pontosan miért is. 
4. Miközben írók általában zenét hallgatok, de ha nagyon jön az ihlet akkor nem is kell. 
5. Luanna Perez valójában is Luanna Perez.:D
6. Luát mindig is így képzeltem el, hogy kicsit félénk, de néha kimondó.
7. Ha Aeronnak az apjától beszélünk vagy csak szót ejtünk róla akkor lesz aztán pipa.
8. Lua későbbiekben Londonba fog költözni.
9. Próbálom mindig részletesen leírni a részeket, de ugye ezek már megvannak instagrammon írva ezért nem nagyon tudok mit rajta javítani:D
10. Szeretek esténként írni, ha nem vagyok fáradt. 
11. Már hónapokkal ezelőtt megszerettem volna csinálni a blogot, de a többi történetemmel voltam elfoglalva és úgy éreztem nem tudnék még egyet bevállalni.
12. Sose gondoltam volna, hogy ilyet fogok írni. 

10.kérdés az én blogommal kapcsolatosan:
1. Mi volt az első benyomásod Aeronról? 
2. Melyik a kedvenc fejezeted eddig?
3. Ki a kedvenc karaktered eddig?
4. Találtál a szövegben helyesírási hibákat vagy esetleg szóismétlést?
5. Szerinted többször kellene írjak Aeron szemszögéből? 
6. Szerinted sablonos a történetem? 
7. Szerinted nehéz kihívás lesz eltitkolni szerelmüket?
8. Szerinted mennyire jó a fogalmazásom? 
9. Mi nem tetszik a történetben? 
10. 10-es skálán szerinted mennyire perverz Aeron? (Nah ez is egy perverz kérdés volt:D) 

Na és legvégül átadnám a díjat a Fight For This Love írójának és Michelle Betranche új blogjának az Út a sötétségbe - nak. 




6 megjegyzés:

  1. Köszi, amúgy annyira elmondanám, hogy kivel fog először járni, de nem akarok ünneprontó lenni, viszont, ha szeretnéd elmondhatom privibe instán, vagy facen :D ;)

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów