2015. október 2., péntek

#2 Díj!

Sziasztok, nagyon nagy örömmel jelentem be, hogy a blogom megkapta a 2. díját. Köszönöm szépen az After Mental Hospital írójának, Nagy Lizának a díjat. <3 


Szabályok:
- Írd le, hogy kitől kaptad a díjat!
- Írj magadról 10 dolgot!
- Válaszolj a díjazod 10 kérdésére!
- Tegyél fel 10 kérdést! 
- Küld tovább a díjat néhány embernek!

10 dolog magamról:
1. Szeretném az első történetemet könyvbe kiadni, de csak egy példányba amit saját magamnak megtartanék.
2. Hatalmas nagy Demi Lovato fan lettem!
3. Imádok zenét hallgatni! (pl:1D, Demi Lovato, Selena Gomez, Ryan Lewis, Austin Mahone...stb) 
4. Kedvenc tantárgyam a matek mégis 3-as vagyok belőle..:D
5. Szeretnék sportolni, de egyszerűen nem tudnék kiállni és csinálni! 
6. Nincs testvérem pedig szerettem volna. 
7. Van két nagyon édes kutyám akiket minden nap megzabálnék.*-*
8. Az irodalom tanárom 2 évig piszkált (és még lehet, hogy ebben az évben is fog) azért, mert nem tudok fogalmazást írni. 
9. Rengeteg történet jár a fejembe, ha nem türtöztetném magam már az összesnek blogot csináltam volna. 
10. Utálok korán kelni.

10.válasz:

1. Mi volt életed legjobb napja?

Talán az amikor megismerkedtem az internetes barátaimmal. Van egy pár és nagyon jól kijövök velük. Hiszek bennük és tudom, hogy nem szatír áll a kép mögött:D

2.Mi volt életed legrosszabb napja?

Mikor a papám meghalt, de szerintem még az a nap is amikor szinte megállás nélkül 2 órát sírtam, anyám kérdezte, hogy mi a baj, de csak mondtam neki, hogy semmi, pedig igenis is volt bajom.

3. Mi a kedvenc könyved?

Cynthia Hand-től az Angyalsors sorozat.

4. Mi a kedvenc filmed?

Talán a Katasztrófa film, egyszerűen meghalsz a nevetéstől.:D

5. Mi a kedvenc tantárgyad?

Matek.

6.Olvastad már ezt a blogot? Ha nem, szeretnéd? ( After Mental Hospital )

Még nem, de ha lesz időm és kedvem biztos, hogy benézek.:)

7. Mi a kedvenc állatod?

Egyértelműen, kutya.

8. Mi a hobbid?

Írás.

9. Mi a legrosszabb a világban, szerinted?

Sohase voltam jó ezekben a kérdésekben, talán ez a rossz:D

10. Mi a legjobb a világban?

Őszintén válaszolok így kapásból nem jut eszembe semmi:D (Bár tuti, hogy van, nem is egy.)

10. kérdés tőlem:
1. Mikor születtél?
2. Van testvéred?
3. Van példaképed? Ha igen, akkor ki?
4. Milyen fajta blogokat szeretsz?
5. Az enyémbe beleolvastál már? Ha nem akkor, majd belefogsz?
6. Mit szoktál általában csinálni, ha nem a gép előtt ülsz és nem a telefont nyomkodod?
7. Melyik a kedvenc ételed?
8. Ki a kedvenc énekesed?
9. Hánykor szoktál általában lefeküdni?
10. Hány blogot írsz most jelenleg?

Az én díjazottjaim:



















2 megjegyzés:

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów